Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Rozměry výrobku: 30 x 3,81 x 30 cm; 670 gramů. Potřebné baterie: Ano. Číslo modelu: WT7280. Baterie: Vyžaduje 1 AA baterie. Značka: Technoline. Barva: Zlatá. Typ displeje: Analogový. Styl: Klasický. Speciální funkce: Tiché hodiny. Rozměry výrobku: 30Š x 30V cm. Napájení: Na baterie. Typ místnosti: ... zobraziť viac
Popis tovaru: Rozměry výrobku: 30 x 3,81 x 30 cm; 670 gramů. Potřebné baterie: Ano. Číslo modelu: WT7280. Baterie: Vyžaduje 1 AA baterie. Značka: Technoline. Barva: Zlatá. Typ displeje: Analogový. Styl: Klasický. Speciální funkce: Tiché hodiny. Rozměry výrobku: 30Š x 30V cm. Napájení: Na baterie. Typ místnosti: ... zobraziť viac
Porovnanie 2 variant
Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
First minutenefotím, ani netestujem.
First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 7347130)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 7806590)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na Technoline bazar, alebo vyhľadávajte Technoline priamo v konkrétnych kategóriách:
Dom a záhrada Technoline
Bývanie a doplnky Technoline
Bytové dekorácie Technoline
Ďalšie dekorácie Technoline
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Ďalšie dekorácie bazár.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť