Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Rozměry produktu: 2,54 x 2,54 x 0,51 cm; 56,7 gramů. Referenční číslo výrobce: 1. Hmotnost položky: 56,6 g. ASIN: B0CWGXXKRL. Rozměry produktu: 2,54 x 2,54 x 0,51 cm; 56,7 gramů. Výrobce: Enyolidimk. Referenční číslo výrobce: 1. Značka: Enyolidimk. Rozměry položky D x Š x V: 25 x 25 x 5 milimetrů. ... zobraziť viac
Popis tovaru: Rozměry produktu: 2,54 x 2,54 x 0,51 cm; 56,7 gramů. Referenční číslo výrobce: 1. Hmotnost položky: 56,6 g. ASIN: B0CWGXXKRL. Rozměry produktu: 2,54 x 2,54 x 0,51 cm; 56,7 gramů. Výrobce: Enyolidimk. Referenční číslo výrobce: 1. Značka: Enyolidimk. Rozměry položky D x Š x V: 25 x 25 x 5 milimetrů. ... zobraziť viac
Porovnanie 2 variant
Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
First minutenefotím, ani netestujem.
First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 6487803)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 6487802)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na Enyolidimk bazar, alebo vyhľadávajte Enyolidimk priamo v konkrétnych kategóriách:
Nezaradené Enyolidimk
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Nezaradené.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť