Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Rozměry výrobku: 20 x 14,6 x 12,9 cm; 900 gramů. Hmotnost výrobku: 900 gramů. Objem výrobku: 1000 mililitrů. Pokyny pro péči: Vhodné do myčky, vhodné do mikrovlnné trouby, vhodné do trouby. Vhodné do myčky: Ano. Nutná montáž: Ano. Doba montáže: 60 minut. Popis záruky: 1letá záruka výrobce. ... zobraziť viac
Popis tovaru: Rozměry výrobku: 20 x 14,6 x 12,9 cm; 900 gramů. Hmotnost výrobku: 900 gramů. Objem výrobku: 1000 mililitrů. Pokyny pro péči: Vhodné do myčky, vhodné do mikrovlnné trouby, vhodné do trouby. Vhodné do myčky: Ano. Nutná montáž: Ano. Doba montáže: 60 minut. Popis záruky: 1letá záruka výrobce. ... zobraziť viac
Posledná varianta
Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
First minutenefotím, ani netestujem.
First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 7285460)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na Mepal bazar, alebo vyhľadávajte Mepal priamo v konkrétnych kategóriách:
Nezaradené Mepal
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Nezaradené.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť