Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Značka: Lafocuse. Barva: Modrá. Typ displeje: Analogový. Styl: Moderní. Speciální vlastnosti: Analogový, Na baterie, Dětský. Rozměry výrobku: 10,5Š x 10,5V cm. Zdroj napájení: Na baterie. Typ místnosti: Chlapecký, Dětský pokoj. Tvar: Kulatý. Pro vnitřní/venkovní použití: Vnitřní. Speciální ... zobraziť viac
Popis tovaru: Značka: Lafocuse. Barva: Modrá. Typ displeje: Analogový. Styl: Moderní. Speciální vlastnosti: Analogový, Na baterie, Dětský. Rozměry výrobku: 10,5Š x 10,5V cm. Zdroj napájení: Na baterie. Typ místnosti: Chlapecký, Dětský pokoj. Tvar: Kulatý. Pro vnitřní/venkovní použití: Vnitřní. Speciální ... zobraziť viac
Porovnanie 2 variant
Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
First minutenefotím, ani netestujem.
First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 7650143)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 7699668)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na Lafocuse bazar, alebo vyhľadávajte Lafocuse priamo v konkrétnych kategóriách:
Detský tovar Lafocuse
Hračky Lafocuse
Ostatné hračky Lafocuse
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Ostatné hračky bazár.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť