Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Baterie: Vyžaduje nestandardní baterii/dobíjecí baterii (součástí balení). Rozměry balení: 25,7 x 5,9 x 1,7 cm; 18 gramů. Výrobce: SOCICO. Číslo modelu: Soc-1010. Země původu: Čína. Kategorie: Unisex. ASIN: B0DRG7S7MT ... zobraziť viac
Popis tovaru: Baterie: Vyžaduje nestandardní baterii/dobíjecí baterii (součástí balení). Rozměry balení: 25,7 x 5,9 x 1,7 cm; 18 gramů. Výrobce: SOCICO. Číslo modelu: Soc-1010. Země původu: Čína. Kategorie: Unisex. ASIN: B0DRG7S7MT ... zobraziť viac
Posledná varianta
Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
First minutenefotím, ani netestujem.
First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 7054325)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na SOCICO bazar, alebo vyhľadávajte SOCICO priamo v konkrétnych kategóriách:
Oblečenie a móda SOCICO
Módne doplnky SOCICO
Hodinky a remienky SOCICO
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Hodinky a remienky bazár.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť