Popis tovaru: Baterie: Vyžaduje 1 baterii LR44 (součástí balení). Ukončená výroba (výrobce ukončil): Ne. Rozměry produktu: 24,5 x 3,6 x 0,8 cm; 20 gramů. Výrobce: Ravel. ASIN: B004LXWRH6. Číslo modelu: R0105.07.1A. Země původu: Čína. Kategorie: Unisex - Dospělí. EAN: 5060085738385 ASIN: B004LXWRH6 ... zobraziť viac
Popis tovaru: Baterie: Vyžaduje 1 baterii LR44 (součástí balení). Ukončená výroba (výrobce ukončil): Ne. Rozměry produktu: 24,5 x 3,6 x 0,8 cm; 20 gramů. Výrobce: Ravel. ASIN: B004LXWRH6. Číslo modelu: R0105.07.1A. Země původu: Čína. Kategorie: Unisex - Dospělí. EAN: 5060085738385 ASIN: B004LXWRH6 ... zobraziť viac
Posledná varianta
Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
First minutenefotím, ani netestujem.
First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 5522063)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na Ravel outlet, alebo vyhľadávajte Ravel priamo v konkrétnych kategóriách:
Oblečenie a móda Ravel
Módne doplnky Ravel
Hodinky a remienky Ravel
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Hodinky a remienky bazár.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť