Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Výrobce: Nuby Dr. Talbotův. Číslo dílu: 30165. Hmotnost položky: 50 g. Rozměry produktu: 0,03 x 0,03 x 0,03 cm; 50 gramů Baterie: Potřebná 1 lithium-iontová baterie (součástí balení).. Číslo modelu: 30165. Barva: šedá. Styl: Koupelna. Typ pohonu: Provoz na baterie. Velikost balení: 1. Přesnost ... zobraziť viac
Popis tovaru: Výrobce: Nuby Dr. Talbotův. Číslo dílu: 30165. Hmotnost položky: 50 g. Rozměry produktu: 0,03 x 0,03 x 0,03 cm; 50 gramů Baterie: Potřebná 1 lithium-iontová baterie (součástí balení).. Číslo modelu: 30165. Barva: šedá. Styl: Koupelna. Typ pohonu: Provoz na baterie. Velikost balení: 1. Přesnost ... zobraziť viac
Porovnanie 6 variant
Tovar som preveril a nafotil reálny stav/kompletnosť. Kupujete teda tovar v stave na reálnych fotkách. Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
Kupujete to, čo je vidieť na reálnych fotkách. Ďalej venujte pozornosť popisu reálneho stavu. First minutenefotím, ani netestujem.
Obdržíte, čo je na reálnych fotkách.
Venujte pozornosť reálnemu stavu. First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tovar vo výbornom stave, ako nový. (varianta 8614353)
Stav tovaru: Tovar vo výbornom stave, ako nový.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 7836158)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 7845114)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Stav tovaru: vzhled: lehce použitý. sedřený lak. (varianta 8403741)
Stav tovaru: vzhled: lehce použitý. sedřený lak.
Stav tovaru: vzhled: lehce použitý. lehce zaprašeny. (varianta 8488719)
Stav tovaru: vzhled: lehce použitý. lehce zaprašeny.
Stav tovaru: vzhled: lehce použitý. použitý. (varianta 7644959)
Stav tovaru: vzhled: lehce použitý. použitý.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na Nuby bazar, alebo vyhľadávajte Nuby priamo v konkrétnych kategóriách:
Detský tovar Nuby
Hračky Nuby
Na záhradu Nuby
Vodné a nafukovacie hračky Nuby
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Vodné a nafukovacie hračky bazár.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť