Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Značka: Epochic. Barva: Stříbrná. Typ displeje: Digitální. Styl: Moderní. Speciální vlastnosti: Na baterie, Trojrozměrné číslice, Galvanicky pokovený rám, Rádiem řízené, Tiché hodiny. Rozměry výrobku: 30Š x 30V cm. Zdroj energie: Na baterie. Typ místnosti: Učebna, Kuchyň, Ložnice, Obývací pokoj. ... zobraziť viac
Popis tovaru: Značka: Epochic. Barva: Stříbrná. Typ displeje: Digitální. Styl: Moderní. Speciální vlastnosti: Na baterie, Trojrozměrné číslice, Galvanicky pokovený rám, Rádiem řízené, Tiché hodiny. Rozměry výrobku: 30Š x 30V cm. Zdroj energie: Na baterie. Typ místnosti: Učebna, Kuchyň, Ložnice, Obývací pokoj. ... zobraziť viac
Porovnanie 3 variant
Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
First minutenefotím, ani netestujem.
First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tovar vo výbornom stave, ako nový. (varianta 8594688)
Stav tovaru: Tovar vo výbornom stave, ako nový.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 8612286)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 8612276)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na Epochic bazar, alebo vyhľadávajte Epochic priamo v konkrétnych kategóriách:
Dom a záhrada Epochic
Bývanie a doplnky Epochic
Hodiny Epochic
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Hodiny bazár.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť