Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Čistá hmotnost: 1,58 kilogramu. Množství: 1 kus. Značka: Rowenta. Země původu: Čína. Baterie: Vyžadují se 2 baterie AAA (součástí balení). Rozměry výrobku: 30 x 30 x 1,8 cm; 1,36 kilogramu. Výrobce: Groupe SEB. Číslo modelu: BS1801V0. Země původu: Čína. Značka: Rowenta. Barva: Stříbrná. Doporučené ... zobraziť viac
Popis tovaru: Čistá hmotnost: 1,58 kilogramu. Množství: 1 kus. Značka: Rowenta. Země původu: Čína. Baterie: Vyžadují se 2 baterie AAA (součástí balení). Rozměry výrobku: 30 x 30 x 1,8 cm; 1,36 kilogramu. Výrobce: Groupe SEB. Číslo modelu: BS1801V0. Země původu: Čína. Značka: Rowenta. Barva: Stříbrná. Doporučené ... zobraziť viac
Porovnanie 2 variant
Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
First minutenefotím, ani netestujem.
First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 8629375)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 8630940)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na Rowenta bazar, alebo vyhľadávajte Rowenta priamo v konkrétnych kategóriách:
Drogéria, starostlivosť o telo Rowenta
Zdravie a starostlivosť o telo Rowenta
Zdravotné potreby Rowenta
Ostatné zdravotné potreby Rowenta
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Ostatné zdravotné potreby bazár.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť