Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Čistá hmotnost: 1,58 kilogramu. Množství: 1 kus. Značka: Rowenta. Země původu: Čína. Baterie: Jsou vyžadovány 2 baterie AAA (součástí balení). Rozměry výrobku: 30 x 30 x 1,8 cm; 1,36 kilogramu. Výrobce: Groupe SEB. Číslo modelu: BS1800V0. Země původu: Čína. Značka: Rowenta. Barva: Černá. Doporučené ... zobraziť viac
Popis tovaru: Čistá hmotnost: 1,58 kilogramu. Množství: 1 kus. Značka: Rowenta. Země původu: Čína. Baterie: Jsou vyžadovány 2 baterie AAA (součástí balení). Rozměry výrobku: 30 x 30 x 1,8 cm; 1,36 kilogramu. Výrobce: Groupe SEB. Číslo modelu: BS1800V0. Země původu: Čína. Značka: Rowenta. Barva: Černá. Doporučené ... zobraziť viac
Porovnanie 2 variant
Tovar som preveril a nafotil reálny stav/kompletnosť. Kupujete teda tovar v stave na reálnych fotkách. Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
Kupujete to, čo je vidieť na reálnych fotkách. Ďalej venujte pozornosť popisu reálneho stavu. First minutenefotím, ani netestujem.
Obdržíte, čo je na reálnych fotkách.
Venujte pozornosť reálnemu stavu. First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 8526371)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Stav tovaru: vzhled: lehce použitý. hodne zašpineny. (varianta 8422058)
Stav tovaru: vzhled: lehce použitý. hodne zašpineny.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na Rowenta bazar, alebo vyhľadávajte Rowenta priamo v konkrétnych kategóriách:
Drogéria, starostlivosť o telo Rowenta
Zdravie a starostlivosť o telo Rowenta
Zdravotné potreby Rowenta
Ostatné zdravotné potreby Rowenta
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Ostatné zdravotné potreby bazár.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť