Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Značka: jomparis. Barva: 20 cm zlatá. Typ displeje: Analogový. Styl: Moderní. Rozměry výrobku: 20 Š x 20 V cm. Napájení: Na baterie. Tvar: Kulatý. Pro vnitřní/venkovní použití: Vnitřní. Téma: Moderní. Materiál rámu: Plast. Provozní režim: Na baterie. Vnitřní/venkovní použití: Vnitřní. Obsah balení: ... zobraziť viac
Popis tovaru: Značka: jomparis. Barva: 20 cm zlatá. Typ displeje: Analogový. Styl: Moderní. Rozměry výrobku: 20 Š x 20 V cm. Napájení: Na baterie. Tvar: Kulatý. Pro vnitřní/venkovní použití: Vnitřní. Téma: Moderní. Materiál rámu: Plast. Provozní režim: Na baterie. Vnitřní/venkovní použití: Vnitřní. Obsah balení: ... zobraziť viac
Porovnanie 2 variant
Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
First minutenefotím, ani netestujem.
First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 8328557)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 8745617)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na jomparis bazar, alebo vyhľadávajte jomparis priamo v konkrétnych kategóriách:
Dom a záhrada jomparis
Bývanie a doplnky jomparis
Hodiny jomparis
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Hodiny bazár.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť