Ilustračné fotografie
Popis tovaru: Značka: ACCSHINE. Barva: Bronzová. Typ displeje: Analogový. Styl: Vintage. Speciální vlastnosti: Tiché nástěnné hodiny, retro nástěnné hodiny. Rozměry výrobku: 30Š x 5V cm. Napájení: Na baterie. Typ místnosti: Studovna, Jídelna, Kuchyně, Ložnice, Obývací pokoj. Tvar: Kulatý. Pro vnitřní/venkovní ... zobraziť viac
Popis tovaru: Značka: ACCSHINE. Barva: Bronzová. Typ displeje: Analogový. Styl: Vintage. Speciální vlastnosti: Tiché nástěnné hodiny, retro nástěnné hodiny. Rozměry výrobku: 30Š x 5V cm. Napájení: Na baterie. Typ místnosti: Studovna, Jídelna, Kuchyně, Ložnice, Obývací pokoj. Tvar: Kulatý. Pro vnitřní/venkovní ... zobraziť viac
Posledná varianta
Produkty so štítkom First minute nie sú fotené, ani testované.
First minutenefotím, ani netestujem.
First minute nefotím, ani netestujem.
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute. (varianta 7928237)
Stav tovaru: Tento tovar mám na sklade, ale ešte som ho nestihol otestovať a nafotiť. Nie je však dôvod na obavy. Aj na tento tovar poskytujem rovnakú záruku a možnosť vrátenia, ako keby som ho otestoval a nafotil. Všetky takto označené produkty automaticky presúvam do sekcie First minute.
Popis tovaru
Pre zobrazenie stavu a kompletnosti jednotlivých variant prepnite na kartu .
Pozrite sa na všetky produkty tejto značky, ktoré mám na sklade na ACCSHINE bazar, alebo vyhľadávajte ACCSHINE priamo v konkrétnych kategóriách:
Nezaradené ACCSHINE
Ak ste si stále nevybrali, pozrite sa na všetky produkty z kategórie Nezaradené.
Cena dopravy
Potrebujem poradiť